17.5.2015

Hyvät Kympit teille vaan!

Kaikesta uhoamisesta ja hehkutuksesta huolimatta tämän kevään Naisten Kymppi jää osaltani väliin. Olin järkännyt ensi viikon työmatkaan liittyen paluumatkan sunnuntai-iltaan. Myöhemmin lauantaiaamulle ilmoitettiin esikoisen ensimmäinen sirkusesitys ikinä, ja koska sellaista ei voi jättää väliin, suoriudun perjantaina illaksi kotiin Kuopioon.

Harmittaa, ei kylläkään älyttömän paljon, koska viime viikkojen juoksutreenit ovat olleet minimissä, oikeastaan lähellä nollaa, jos totta puhutaan. Olen bodannut satoja kiloja märkää, savista hiekkaa kellarista ulos sekä käynyt työporukan uintitekniikkakurssilla uimassa, joten kolme liikuntakertaa viikossa on tullut iisisti täyteen. Olisi ollut mahtavaa moikata reippaita blogituttuja, ehkä myöhemmin kesällä järjestyy treffit lenkkeilyn tai terassisiiderin merkeissä.



Uintikurssilla innostuin taas uimisesta. Uinti on yksi harvoista liikuntamuodoista, joihin minulla on taipumusta. Vaikka nopeutta tai kestävyyttä minulla ei merkittävästi tällä hetkellä ole, on tekniikkapuoli hyvällä tasolla. Koska liikuntatavoitteita pitää olla, on tähtäin elokuun Kuopio Triathlonin pikamatkassa: 300 m uintia, 20 km pyöräilyä ja 5 km juoksua. Parhaat naiset vetää matkan tuntiin, veikkaan että minulta menee parisen tuntia, kun kiiruhdan omaa vauhtiani. Tässä ehtii vielä mukavasti treenata, fillaroida töihin ja uiskennella sekä lenkkeillä. Saapa nähdä onko radalla myös Vauhtivekaroiden äiti!

Reipasta kevään jatkoa!

5 kommenttia:

  1. Apua ensi viikollako se kymppi jo on? Mä olen tässä arponut viimeiseen asti että alkaisinko jostain bongaamaan itsellen osallistumisoikeutta. Viikonloppu vaan tahtoo olla piukassa vaikka ja mitä. Terassisiiderikin kuulostaa kyllä hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Aika menee järjettömän nopeasti. Kiva tapahtuma se on, siitä ei pääse mihinkään. Ja terassisiideri vasta onkin takuuvarmasti onnistunut tapahtuma! :D

      Poista
  2. Mäkin olen alkanut haaveilla tuollaisesta minitriathlonista (joskus ehkä vähän pidemmästäkin) - uimaritaustalla uinti on hallussa (tosin vaatisi siis runsaasti treeniä että jaksaisi kauhoa pidempään kuin 50 metriä..) mutta toi juoksu. Tähtään ekaan kymppiini syksyn Midnight Runille.

    Vaikka nyt alkoi houkutella Kuopiokin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tuu!!!! Jos on uintitaustaa yhtään, niin ei 300 metriä tunnu missään. En mäkään tällä hetkellä jaksa sitä kovaa mennä, mutta tässä ehtii hyvin treenata! Voin laittaa sulle kopion meidän valmentajan mulle tekemästä ohjelmasta, ja onko mitään mukavampaa kuin uida Stadikalla? Mä niin kaipaan sitä, meillä on vaan näitä tyhmiä järviä kaikki paikat täynnä. :)

      Poista
  3. Voihan Kymppi! Mutta ymmärrän kyllä lapsen sirkus-esityksen! Täällä treenit ja lenkit ovat olleet vähissä myös, mutta tapahtumassa mukana. Syksyllä Midningt Runille reippaamalla askeleella :D

    VastaaPoista

Mitäpä tuumit? Kerro kernaasti.